Spådom 9/2 -10

Du har en stor kärlek runt dig, men den är fel, den är inte din.
När är du född? 13 Juli. Du har ett stort boende. När är pappa född? Juli. Mamma då? Maj. Har pappa din han ischias? Vet inte. Han kan bli väldigt grinig när han har ont.

Men du har haft en väldig otur när det gäller killar. Du har jättemånga kompisar, både killar och tjejer. Men du har lite bråttom ibland. Det är en kille som är intresserad av dig, men han verkar inte bra för dig. Han är en kompis, inget mer.

Det finns en annan kille långt ifrån dig. När är han född? I Maj. Känner du honom bra? Ja, det är en gammal kille till mig. Han tänker mycket på dig, och du på honom.

Vad ska du bli när du blir stor? Jag vet inte. Hur gammal är du? 20. Du kan bli en duktig polis, eller så kommer du jobba med resor av något slag, resebyrå eller något i den stilen. Du ska hålla på med djur. Du har mycket vänner, men jag tycker att du ska börja plugga. Du skulle kunna göra roliga saker, ha ett jobb som du tycker om.

Men du har haft en jädrans otur med karlar, är du för snäll? Det tror jag. Ja, du blir lite som en mamma åt dom.

Innan sommaren är slut kommer du ha träffat en kille, han är antingen tandläkare, polis, militär eller så har han ett eget företag. Han är snaggad, har kraftiga axlar och du kommer att träffa honom under en lång resa. Jag kan inte undgå att se honom. Det är en kille du aldrig träffat förr.

Är mamma duktig på att laga mat? Njae, hon kan om hon vill. Det kan du med Mimi! Flytta inte hemifrån förrän du vet vad du vill. Killen som du kommer att träffa kommer att bli en riktig relation. Du kommer kanske bo i hans bostad, det här ska du se fram emot. Han är trygg och stabil.

Du är glad och ska du spela så spela på 10:or. Du har tur med 10:or nu, 11:or och 7:or. 
Äter du p-piller? Ja. Bra, för jag ser en massa småbarn här. Ska du på någon stor fest snart? Jag vet inte. Ska du avsluta killen? Det borde du kanske tänka på.

Året 2010 ser ljust ut för dig, det visar en ljus väg. Du kommer komma underfund med vad du vill. Din pappa skulle bli glad om du sökte till polishögskolan, du skulle bli en bra polis. Det finns mycket tankar runt dig själv, resvägar. Det finns någon som vill hoppa i säng med dig?! Sköt p-pillren.

Hur länge har du känt dig trött/ledsen? 1 år ca
Men helsike vad karlar du har du! Även fast du fortfarande är så ung så kan killen som du träffar under resan vara den man som du ska leva med, kanske inte hela livet men det är i alla fall ett väldigt långt förhållande.

Du har två väninnor som är jättefina vänner, du kommer vara ute och festa och ha väldigt roligt med dem. Det är två stycken som du kan lita på till 100 %. Men du ska vara lite mer försiktigare, berätta inte hela ditt livs historia för alla. (speciellt inte för dem nya du kommer träffa).

Detta är lite av vad Solan (spåtanten) sa till mig när jag var där i tisdags. Vissa saker som hon sa stämde in så klockrent medans vissa inte alls. Som typ med mitt ex på avstånd, att vi tänker mycket på varandra har jag faktiskt väldigt svårt att tro. Meen men, får väl se efter sommaren om jag träffat min prins ;D

Tusen tack Michaela för anteckningarna
HÄR kan ni läsa vad hon sa när jag var där tidigare och spådde mig.



» Mija

lääääskigt ! jag vill också spå mig, men vet inte om jag vågar .haha

2010-02-18 // 06:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback