Hur får man reda på detta genom en vanlig kortlek?

I söndags var jag och Emma till Hille för att spå oss... Fy faskien vad coolt det var, hon använde en helt vanlig spel kortlek.

Tänkte berätta lite utav det hon sa, tänker inte berätta det lite mer personliga.


Mimi:

Hon såg en bra polis, min barndomsdröm är att bli ridande polis.

Hon såg att jag hade en "häftig" inredningsstil hemma och att jag inte skulle flytta från lägenheten för jag trivdes och den passade mig perfekt.

Hon såg en present som jag kommer få, antagligen en födelsedagspresent och jag kommer att bli jätte glad över den. (Jag fyller om 4 månader)

Jag kommer få trösta en vän för att hon är/blir med barn, kanske tom tvillingar.

Hon såg att jag hade problem med knäna och ryggen. Vilket stämmer.

Kommer inte komma tillbaka till den "jobbiga" perioden på jobbet. Jag jobbade jätte mycket för ett tag sen ibland 11-12 timmar om dagen.

Tur i pengar och ska spela på 3:or och 11:or.

Hade några killar runt om mig, det är en som inte kommer ge upp, en som vill in i sängkammaren och en som var väldigt förtjust i mig.

Hon såg ett frieri men hon visste inte om det var på skoj eller seriöst.

Men jag fick dom bästa kärlekskorten man kunde få.

Hon såg även mitt brytnings fel på vänster ögat.

Och att jag måste börja dricka mer vatten, dricker knappt någonting under dagarna på jobbet, har tänkt på det flera gånger att jag måste börja dricka mer.
Att jag inte ska känna mig stressad när jag äter utan ta det lugnt och äta i lugn och ro. (Men hur lätt är det om man har en timmes lunch och företaget ligger inte nära någonstans där man kan äta)
Och även att jag skulle göra en resa på vatten.
... Det var väl det jag kommer ihåg.



Emma:

Hon frågade hur länge hon vart trött (Emma sover jämt) hon sa även att Emma borde kolla upp det.

Hon sa att Emma bodde i en ganska liten mysig lägenhet och hon gillar värmeljus och musik.

Hon såg även en utbildning som hade med djur att göra, Emma vill bli veterinär.

Hon skulle göra en resa utomlands, kanske bara till Finland eller liknande.

Hon hade mycket killar runt om sig.

Gillade att gå ut och festa och vart ganska på "snusen" då. (Gillade hennes uttryck, på snusen)

... Sen minns jag inte så mycket mer som hon sa om Emma, bara mer personliga saker.



hehe japp det kommer vara kul å skönt. slippa ha nån annan som springer til lsystemet. kan man göra de själv. dock dricker jag inte så mycket längre :P haha typ aldrig.. hahah

2009-03-10 // 10:21:13

Hahahaa emma gillar att snusa när hon är på snusen!!

2009-03-10 // 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback