Yes, I do hunt like a girl.. Why? Do you need help?

Jag älskar mitt rosa jaktställ från Pinewood och min rosa camo på bössan från Racerback.se!!
 
 


Hej!

Väldans snyggt rosa camo på bössan! :D Är det MCnett Camo form rosa från racerback? Fick inte se någon bild när jag klickade upp produkten på deras hemsida så tänkte att jag slänger iväg ett mail och frågor!

Ha det bra!

Svar: Hej,Nej, det är inte den.. Den jag heter Mossy Oak camo skin, här kan du hitta det. http://www.racerback.se/mossy-oak-c-skin-gevar, välj break-up pink i mönster fältet.
Mimi

2015-05-16 // 11:08:24

Hej!

Väldans snyggt rosa camo på bössan! :D Är det MCnett Camo form rosa från racerback? Fick inte se någon bild när jag klickade upp produkten på deras hemsida så tänkte att jag slänger iväg ett mail och frågor!

Ha det bra!

2015-05-16 // 11:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback