I think I miss it

Jag tror att jag saknar att blogga.. Eller inte att blogga kanske, men skriva av mig.
Började ju blogga på myshowroom, fyf*n vilken tråkig sida att blogga på!
 
Ska ta mig en funderare om hur jag ska göra..
Känns lite tråkigt att lämna denna blogg helt åt sidan pga gammalt lall..
Jag har ju gått vidare så vad spelar det för roll egentligen? Det som skulle vara mest "drygt"
det är väl om man kliver in i ett nytt förhållande och börjar skriva om det i samma blogg.
Men iofs, denna blogg har hängt med i massa olika förhållanden.. Dock inte lika "seriöst" som det senaste
men ändå ;P Börjar jag igen så blir det nog här, jag gillar blogg.se (:
 
 
 
Ni få som fortfarande klickar er in här ibland, tycker ni är roliga ja :P
Aja, maybe talk to you later ^^
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback