Don't compare yourself to others. Compare yourself to who you were yesterday.

Jag har nog bestämt mig nu.. Jag kommer inte börja blogga igen, jag vet hur det kommer bli..
Något inlägg i veckan i någon månad sen har jag tröttnat igen.  
 
Jag är ganska aktiv på Instagram och det räcker gott och väl känner jag, följ mig gärna där i stället MimiBodin,
och ni som bara snokar men inte vågar berätta vem ni är, jag är inte "dold" så ni kan snoka hur mycket ni vill ;P
 
 
 
 Dock kommer bloggen ligga kvar, för alla minnen, denna blogg har iaf hängt med sen 2007, helt sjukt!
Någon gång ibland kommer jag säkert göra något inlägg, när jag behöver rensa tankarna men that's it!
 
 
Puss&kram


» Marie

Kul att jag har hittat till din blogg nu då.. :) haha.. sluuuuuta innteeeee.. fast jag förstår dej! Jag lägger bara upp bilder här.. inte instagram pics för dom ser man ju där! KRAM

2012-10-15 // 16:30:38
» Mimi

http://www.victoryvalentino.blogg.se

2013-01-29 // 10:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback