Lill-lördag

Onsdag igår och jag valde att ta träningsledigt då Mathias inte skulle jobba över, kände att jag ville passa på att
umgås så mycket som möjligt med honom när han väl är ledig.
Plus att det är okey att ha ledigt från träningen, det får en bara att sakna det och ännu roligare tills man är där
igen (plus att jag fortfarande har en helvets träningsvärk).

Vi åkte ut till Valbo och skulle köpa något till hans nya kamera som han har köpt, vilken jäkla kamera.
Den ska lånas när det blir vår på riktigt och ta massa fina bilder.. (:
Efter det åkte vi och handla lite, skulle handla vissa saker men först ville han inte berätta vad vi skulle äta..
Efter ett tag gav han med sig och berättade att han köpt två hummrar, jag som alltid velat äta det men aldrig blivit
av vart super glad.. Fyfaaasiken vad gött det var då! Han kan han, min kille ♥
Medans jag lagade pyttipanna och stekte ägg till hans matlåda så fick han sköta maten, och vart det nå gott då?!
Damn vad gött det var! Grillade lite haloumi till och gjorde rotfrukter i ugn, hade även lite sweetchili sås till.



Avundsjuk? Jag förstår det, skulle jag också vart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback