Det är inget tvång..

.. Att läsa min blogg!

Att sitta och kommentera anonymt på en blogg med knappt 100 läsare om dagen är verkligen ett tecken på
omognad för mig. Du säger att du vet hur det är mellan oss, då känner du oss alltså? Fast det har jag ändå svårt
att tro, för varken jag eller Mathias skulle nog umgås med någon som tror så lite på sig själv att man måste sitta
och kommentera anonymt på en lite sketen blogg.

Börjar bli less på dessa anonyma kommentarer nu, helt ärligt tjejen.. Stand up for your self förf*n!
För om inte du vågar stå för dig själv, vem ska då göra det?


Och självklart, vårt förhållande har sina up & downs, presis som alla andra (antar jag)!
Men det betyder väl inte att vi inte älskar varandra!? Jag älskar honom exakt lika mycket när vi har
"jobbigare" situationer som när vi har "underbara" situationer, och det är just det som gör vårat
förhållande så jädrans bra, nästan perfekt skulle jag kunna säga. Iaf närmaste perfekt jag vart med om.

Är det jobbigt för dig att läsa om vår kärlek så ber jag dig läsa en annan blogg för jag kommer inte sluta skriva om det.



Kärlek & framtid ♥



Finns nog inte en enda bloggare som inte fått sig en släng av "den anonyma sleven", så att siga. Tyvärr ;( Det är bara folk som vill trycka ner och det säger ju mer om den anonyme taskmörten än om den som får kommentaren, tycker jag.

Och ingen vet ju mer om erat förhållande än er själva =)

2012-03-09 // 10:48:29

haha alltså va omogna folk är som skriver anonymt.. ledd jag blir!



jag är glad att jag slipper sånna men man vet aldrig.



ha det så kul idag i huvudstaden och hoppas på en bra final :D

2012-03-10 // 07:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback