Nästan svimma och & spy..

.. Gjorde jag igår på träningen! ÄLSKAR ATT TRÄNA MED PT!
Det är sån underbar kännsla att vara HELT slutkörd i kroppen, I LOVE IT.

Igår körde vi ett riktigt kettlebell pass.. Det var 3 "avdelningar", 4a olika övningar i en "avdelning" och 3 varv av
varje övning och körde mellan 15-20 repitioner/övning.
Alltså i varje avdelning var det ingen vila mellan övningarna, utan högt tempo så ända gången jag fick vila var
mellan avdelningarna. Om det var jobbigt? Såinåthelvete. Det verkligen rann svett på hela kroppen, folk på gymmet
kollade på oss medans vi stod där och gapa och flåsade tillsammans. Tung kropp idag kan jag lova!


Några av dom jag kommer ihåg som vi körde.
- En arms rodd
- Ben press Kettlebell
- Kettlebell Swing enarms
- Kettlebell full swing
- Kettlebell Swing
- Utfall bakåt med Kettlebell
- "Glorian"
- "3 punkts"-någonting (biceps, triceps, skuldror)
- "Plankan på händer (en hand) lyfta Kettlebell mot mage/höft
- Marklyft med Kettlebell
- "Full marklyft med Ketlebell"

Kommer inte ihåg nå fler... /= Älskar hur man använder exakt hela kroppen när man tränar med PT,
hon ser exakt när kroppen smiter undan för att "underlätta" och är där o petar på en gång!


Vill inte ens veta hur träningsvärken kommer kännas imorgon.. Men ska på't ikväll igen så förhoppningsvis
kan jag träna och stretcha bort morgondages träningsvärk redan ikväll ;P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback