Mathias Södergren ♥

Att beskriva min kärlek för dig kan jag tyvärr inte.

Men jag försöker varje dag berätta och visa för dig hur mycket jag älskar dig och hur lycklig du gör mig.

Det jag känner för dig är en så stor och mäktig känsla, den gör mig alldeles varm.

 

Jag älskar dig för den du är och du är det finaste jag har, du har en stor plats i mitt liv och mitt hjärta.
Aldrig någonsin ska vi skiljas åt, jag ska föralltid finnas vid din sida.

Jag älskar dig utav hela mitt hjärta, det är dig jag vill dela och bygga mit liv med.





» Linda

åh va gulligt inlägg :) ni är så söta :)



Ja jag kommer skriva om allt i bloggen, när det går bra och när det inte går så bra, om den psykiska biten och även allt runt om kring oxå :) va kul att jag kan inspirera :)

hoppas det går bra med din träning :)

kramar



2012-02-14 // 21:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback