Har jag tidigare berättat..

.. Hur underbara vänner jag har? Det är nå helt otroligt vilken kraft & styrka ni ger mig.
Åh, ni ger mig sån glädje och jag blir så lycklig. Ni är obeskrivliga!


I fredags så vart det gymmet, plocka upp Klumpen på stationen och skjutsa henne. Åkte och handlade lite käk,
gjorde tacos och myste till det till en film i soffan men Mathias men vi båda slocknade efter max 10 min.
Men vi åt så sent och fick sån jäkla matkoma, tror vi somnade runt 12. Sköööönt!

På lördag väckte Mathias mig med pussar och att frukosten stod klart en trappa ner.. Vet ni var klockan var?
08:45! Om jag var pigg, nej. Fattar inte hur han kan vara så piiiigg på helgerna när man äntligen får sova.
Aja, han åkte ut till Trödje och körde fyrhjuling.. Var "isfesten", vad det nu är. Han kom iaf hem med en
pokal så antar att det gick bra för honom.. Roligt, eftersom det var första gången.
Jag umgicks med Klumpen, tränade och åkte med Mia till Valbo.. Kom hem och gjorde mig ordning på 1h
för att befinna mig hos Sandra innan kl 20, dags för melodifestivalen och vin.. Vid 12 tiden tog vi oss ner till
O'learys och vilken Fantastisk kväll! Det var sån glädje och lycka bland oss att det var helt sjukt. Vi brydde oss inte
om några andra där utan det var som om att det bara var vi som existerade, underbar kännsla.
Dansade och skrattade och "sjöng" med till varenda låt, och sån bra musik det var då!
Jag somnade lycklig den kvällen kan jag lova! Jag är lyckligt lottad över dom underbar vänner jag omringas av.

På söndag slog jag upp ögonen vid 09 och gick ut o gick för att få lite luft och resna tankarna.. För vad rensar
tankarna bättre än frisk luft, sol och Melissa Horn i örongen? Kom på en sak, en sak som jag aldrig känt förr..
När man är arg, ledsen, förbannad osv osv så känner man ju ändå något..
Men att inte känna något, betyder det att man är tom? Exakt så kände jag mig i söndags, tom. Så äcklig kännsla.
Kom hem efter ca 1h, käkade lite och la mig på soffan.. Mathias låg och sov fortfarande och sov väl till närmare 12
den dagen, kors i taket. Vart så sjukt sugen på cola så gick faktiskt och köpte mig en.. Kommer inte ihåg sist jag drack läsk?
Gött var det iaf. Senare på kvällen typ vid 16 åkte jag hem till Linn, satt och snacka i någon timme, om allt möjligt.
Riktigt skönt.
När jag kom hem så vart det tvätt av träningskläder, duch och hoppa ner i sängen till Wallander och riskakor.  Mums!

Hoppas ni andra har haft en underbar helg!!


Jag och Klumpen för några veckor sen.

Tjejerna i lördags (dock fattas Ida och Frida)

Prommis igår.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback