En kille som ger bort skor vet vad kärlek är...

Den kommentaren fick jag på facebook-bilden (lika som nedan).. Och så sant så sant!

Han kan det där med att skämma bort mig min kille, åå så lycklig jag är och vart när jag öppnade kartongen! Gick runt i dom hemma igårkväll en stund och självklart är det dom som sitter på fötterna idag ;D I love them!
Det var så kul, för i måndags påväg ut till Valbo sa jag till babe typ "Undra om jag ska köpa mig ett par höstskor nu fast jag inte riktigt har råd den här månaden, vilka tycker du jag ska köpa?! Jag tycker dessa.." och visade bilden på dom skorna jag fick igår.. Fick till svar "Men älskling vänta till nästa månad ist.." "Men då kommer dom vara slut!!"
Men då hade babe fått någon snilleblixt när han var på stan i lördags och klickat hem dom.. Hehe, han har smak också ;D
Nu längtar jag till nästa lön så jag kan köpa massa höstkläder, ååh! Skorna kommer göra varenda höstoutfit skit snyg! haha.


Sen börjar jag få panik, köket + golv o vägg är utrivet men nu ska det bara in med nytt golv, vägg och kök.. Och har mindre än tre veckor på oss.. Hur ska detta gå? Inte ens hittat ett kök än.. Jag börjar få lätt panik, sitter och leter hela tiden men finns liksom inga, dom få som skulle passa är slut. Lättast (och dyrast) är ju att köpa allt spritt nytt från Ikea, men det blir sån jäkla summa på prislappen /= Tips någon?!


Världens finaste och bästaste pojkvän o sambo (iaf snart till 100%)!

Tu sei il mio amore



Vad gulligt!! :D Jag har också världens finaste kille som skämmer bort mig alldeles för mycket. Fick ett par dr. martens för någon vecka sen! :O



Hoppas man får se en bild på skorna sen!? :D



sv: Naw tack fina du! <3

2011-09-09 // 23:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback