Halloween party

Jaa, dags för det årliga Halloween Partyt ute på Engeltofta.. Första året var ju riktigt roligt, förra året inte lika roligt och inför i år kan jag inte bestämma om jag ska gå. Tänkte köpa en outfit så jag har utifall vi går, får jag med mig tjejerna så blir det ju garanterat... Men förra året var det jag och Jennifer grån "gänget" som var tjejer, resten killar :P hehe. Men frågan är ju vad man ska vara i år?! NÅGRA TIPS? =)


Här är mina outfits sen tidigare år...

Förra året.. (Jävligt snygg i fejjan på högra bilden ;P )

Två år sen..

Tre år sen.. Har ingen bättre bild på outfiten

Min tomtedräkt som Josefin lånade för två år sen (:

 

Hojta till om ni bill köpa någon till en billig peng!? (;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback