Your touch magnetizing, feels like going floating, leave my body glowing

Fredag igen, så skönt hur fort veckorna går.. Snart semester, 4 underbar, lediga, mysiga veckor!

Igår efter jobbet åkte jag ner till Johanna på Studio PLAZA och fick håret fixat, har sett för jävlig ut i håret sen i söndags när Pernilla fick för sig att frihanda min utväxt och sen köra med hätta.. haha! Men men, klev ut från Plaza grymt nöjd. Efter det mötte jag upp Helene & Pernilla för en cesar på Bakfickan innan vi gick ner på stan och kollade in "Tjejkvällen".. Hittade ingenting typ, fick med mig en ring hem.

Imorse var jag och syrr på Fjärran och simma lite innan jobbet, alltid lika skönt (: Idag efter jobbet blir det direkt till gymmet och sen får vi se.. Blir väl myskväll med babe eller så hittar jag på nå bus med Pernie. Klockan ringer tidigt imorgon, dags för babe att göra sin födelsedagspresent! Kasta sig ut på 4000m, coolt! Gjorde det för två år sen och vilken jääkla grej det är!

Annars då?! Hmm. Ska väl "fira" Mathias imorgon är tanken, hur vart o när har jag ingen aning om.. Inte han heller tror jag!

Trevlig helg, skepp o'hoj!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback