Upp är ner, framåt är bakåt, varmt är kallt

Jadu.. Haft två toppen dagar på mässan och onsdagkvällen. Men igår efter jobbet vart det något, blev helt död i kroppen. Inte trött alltså utan med nedstämd/ledsen.. Inte en aning varför! Känner mig glad och lycklig men ändå "nere". Riktigt längesen jag hade en "down"-period nu, måste vart nästa ett år sen. Fattar inte hur den kan komma nu, när jag är glad, mår bra och sommaren är på ingång!?

Har mycket kännslor i kroppen, både uppåt och neråt (mest uppåt).. En sak är säker iaf, jag är less på att hålla tillbaka och jag är less på tippa på tårna. Jag vill ju men vafaan!! Måste sluta vara så feg, måste sluta vara så "snäll" och rädd för att öppna mig. Måste börja berätta vad jag känner och tycker igen, det är ju inte precis någon annan som kommer berätta vad jag tycker o tänker.


Och träningen då, jag får ångest så in i helvete!! Den är slarvig nu. FAAN! Nya tag, ordentligt efter helgen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback