Om du var vaken..

.. skulle jag ge dig
allt det där jag aldrig ger dig.
Men du, jag ger dig min morgon,
jag ger dig min dag.



Då var det onsdag igen, schwish säger det hela tiden.. Vart tar dagarna/tiden vägen!? Skiter man väl i. Bara sommaren kommer och blir låååååång! Längtar till början av juni och sen till juli, underbart! Juli månad väntar det nog 1-2 utomlandsresor, ingen av dom är spikade men det har pratats om det... Får se vad mina olika resesällskap beslutar sig för.

Hänt i veckan då?! Måndags var det jobb, efter jobbet hoppad jag i hurtskorna och var ute på pw i 1,6 mil.. Och på första gången på länge har jag träningsverk i rumpan! Nice som faain! Efter prommisen vart det en rök o skit snack med Josefin innan jag kröp ner i soffan o myste med babe.

Igår vart det jobbet som vanligt, efter det höll jag på med tvättstugejävel'n! Har ingen nyckel som passar.. Dude försökte hjälpa mig för han trodde bara att jag hade japp i armen, men näääädu.. Han kunde inte han heller, kommer storjappen o tror att han kan fixa liksom :P Efter det vart det gymmet och kötta på lite, hem o duscha för mystisdag med Klumpen.

Idag efter jobbet blir det lite husvisning, göra nya naglar och träna.. Har sånt jävulskt träningsverk i rumpen!


Har gött, för det ska ja'


Min lilla runda i måndags

Två av mina blåsor sen i måndags, mysigt va?! Moha.

Lär nog införskaffa nya skor tror jag =/

Detta kunde man se igår kväll på boken, haaha! Känns grymt.

Får mer o mer kommentarer om att jag o syrr blivit så lika varandra,

inte vet jag heller.. Men det tycker jag väl ändå inte.



Du är så himla söt Mimi, ser ut som en liten dock! :)



Hehe tycker dte är kul med hår, fick hem 3 KILO löshår igår. Hua. Dock borstar jag inte mitt eget heller haha ;)

2011-05-11 // 11:05:03

ja tiden går så himla fort!!!



Husvisning? och skaffat kille. har jag missat något?

KRAM

2011-05-11 // 11:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback