Must be funny, in the rich man's world

Tänk om man kunde få vinna en massa pengar typ.. Få köpa allt det där man så gärna vill klicka hem men är för snål (dumsnål) för att göra. Alla dessa vårskor gör att jag börjar grina snart. Det funkar inte! Har redan en hel garderob full med skor, ca 30-40 par(?!) där dom flesta är just vår/sommar skor.. Egentligen behöver jag inte 5-7 par nya men det lääär ju bli några stycken nya, kaaan inte hålla fingrarna i styr riktigt känns det som! Vill bara ha, ha, ha! ;D hur kan alla skor bara bli syggare o snyggare, geee mah'!
Borde även köpa en ny säng, en ordentlig säng så jag slipper vara så trött, göra i ordning baksidan som kommer gå lös på några tusen, vill ha en Mustang, vill ha en helt ny garderob, vill ha aaaallt just nu!


Vet att man egentligen inte ska klaga för jag har det jävligt bra ändå..
Med mitt underbara radhus, vänner, jobb, bil, pojkvän mm... Men ändå mer vill ha mest (;





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback