Kom till mig i kärlekens hus, i sommarnattens sista ljus

Polisen stoppade en bilist:
- Får vi gå igenom er bil?
- Vore det inte lättare att gå runt den.



Vart ingenting av det som var planerat igår nästan, as usual! Eller, det vart storstädning men inge tvspel eller vidare mys.. Men rent hemma fick jag iaf och ångest, för att jag inte var o träna. Tycker inte om vilodagar längre!

Aja, idag blir det tisdagsmys med klumpen.. DH & Cougar Town! Innan ska jag kötta på lite på gymmet..



Bjuder på tre bilder på mig o Syrr sen SM i Kristianstad förra året




kan lova att det inte är eksjö utan kristianstad och är du säker på att det var förra året och inte två år sedan...?

2011-05-17 // 16:51:00
» Mimi

Joo, det är Kristianstad.. Helt rätt! men förra året var det, det är jag säker på (-:

2011-05-17 // 16:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback