Honey yeah, it's no surprise.. I got lost in your brown eyes

Haft sån grym helg! Började med ett pass på gymmet efter jobbet i fredags, åkte och handla med Mathias, köpte lite kina mat och myste ner i soffan till Burlesque, vilken grym film! Till och med Mathias höll sig vaken hela filmen, och det händer inte ofta kan jag berätta ;P Kollade även på Top Gun, jag har aldrig sett den tidigare men den var riktigt bra den med. Kom i säng väldigt sent...

Kl 07.30 ringde klockan i lördags, var dags att ut till Gryttjom för att babe skulle hoppa fallskärm, han fick ju det i present av mig när han fyllde i onsdags. Vart lite sena, men var där i väldigt god tid.. Tror han tyckte det var ganska coolt :P Jag har ju gjort det för 2 år sen, och jag tyckte det var riktigt häftigt.
Efter han hade hoppat så åkte vi hemmåt, ställde bilen hemma och tog cykeln ner på stan.. Käkade lite mat och tog ett glas vitt på brända, köpte ett varsitt par skor också.. Gick omkring och kollade lite gran. Efter det åkte vi o handlade lite på Willys, Mathias skulle firas så det vart lite små plock... Vid 20 tiden dök dom väl upp hos mig, vidare till Åsa, Kalles och sen Hearbreak. Ha en sån underbar lördag!!

Söndag var man inte lika pigg, vaknade med en lastbil på huvudet typ.. Usch! Myste lite innan vi klev upp för att städa undan alla mat sen kvällen innan, jag åkte till farmor för lite lunch/middag och sen vart det Ikea, promenad i boulongern, mys och grillning med babe efter det.

Bästa helgen på länge!!

Du är så snygg älskling (-;

Söndagsmysgrillning

Glass o mys i Boulongern.. Fick glassen upptryckt i fejjan.

Så där småpackade i lördagsnatt :P



Hej! vad kul din blogg verkar vara! kommer definitivt läsa dina poster lite mer! =) Hoppas du har en kul helg :p

2011-06-29 // 18:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback