Helt galen, galen i dig, att vara förälskad, det måste kännas så här

Underbara härliga fredag! Jag blir så glad.

 

Vart inte mycket av det som var planerat igår, sällan! Åkte o handla efter jobbet, åkte hem och plockade lite.. När jag bädda sängen la jag mig och sms lite, och där vart jag kvar.. Vaknade runt 20?! Smsade till Mahias och han kom över o styrde pannkakor, mums! Kollade på The Tourist (grym film!) och sen vart det sängen.

 

Idag ringde klockan 05.45, låg kvar och drog oss lite innan det var dags att kliva upp för att möta syrr och simma lite. Vart 35 min sim och nu sitter jag på jobbet med min gröt, riktigt trött på gröt nu lär jag säga. Längtar till helgen och god frukost, omelett, scones och massa gott!

 

 

Ha en underbar dag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback