Härliga sol, vad jag älskar dig! Vaknade g...

img_3923 (MMS)

Härliga sol, vad jag älskar dig! Vaknade ganska tidigt imorse, vart lämnade ensam en stund tills dude kom tillbaka o hade köpt frukost (: Slängde ihop en omelett o satt oss på baksidan o myste i solen.. Underbart! Har vart en nykter och lugn kväll, drog tre filmer och mys med Jennifer igår o i fredags vart det en skräckis o mys! Haft en bra helg, gjort ordning lite på framsidan också.. Är fortfarande lite nere men tror det beror på att jag är osäker, jag vet vad jag vill men är rädd att den/dom andra inte vill samma sak.. Vilket gör att jag drar mig tillbaka för att försöka skydda mig själv. Men den ända som mår dåligt av det är jag själv, tyvärr! Blir skärpning, visa och säga vad jag känner o vill är mitt nästa mål! Ha en fortsatt bra söndag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback