Grab somebody sexy tell' em hey, give me everything tonight

Trött, tröttare, Mimi! Kommit i säng runt 01 nu i två dagar och igår klev jag upp 06.15, vilket gjorde att jag fullständigt sket i simningen imorse och låg kvar o grisa istället.. Så skönt att vända på sig och somna om när babe gick halv vaken ner för trappan :P

Igår vart det räser fart på gymmet, körde bara 1,10.. Men ökade på vikterna på alla delar igår igen, wööhö! Efter träningen vart det hem duscha, cykla ner på stan med Mathias och möta upp hans vänner för lite mat på brända och sen bio.. Filmen var väl helt ok, tråkigt att inte alla är med i filmen. Men är han ett dåligt ögongodis då? Weeij.

Idag blir det att fixa bryn o fransar sen till gymmet och efter det ska jag dö i soffan.. Pannkakstorsdag så tror jag ska få det till middag, yummie!



Hej,

1200kr för håret (samanlagt 150 slingor, vi satte i 140, resten fick hon med sig hem) och sen 500kr för isättningen.

2011-05-19 // 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback