You can count on me like 1, 2, 3.. I can count on you like 4, 3, 2

Härlig dag igår! Åkte direkt till gymmet efter jobbet, körde på 1,40 ca.. Värmde dock upp med 10 min cyckel och 10 min löp. Kunde dubbla på en vikt igår, idag blir det att öka på det mesta. Efter gymmet vart det hem för en snabb dusch för att ta mig ner på stan och träffa Pernilla och Frida, så härligt! Längesen jag skrattade så mycket..
Efter det åkt vi hem till mig för en kaffe och mer skitsnack, dom åkte hem och jag gick över till Mathias o kröp ner.

Idag började jag dagen med lite sim, syrr joina och det är ju alltid trevligt. Nu sitter jag på jobbet och käkar lite gröt till frukost, inte så jätte gott men det funkar.

Blir gym direkt efter jobbet och sen kanske nya pirates of the caribbean med Mathias och co annars blir det ett lååååångt gympass eller kanske göra en sista minuten anmälan på vårruset?!

Have a great one!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback