Don't you even try and explain how it's so different when we kiss

Hemma från yttligare en helg från Sälen, denna helg blev det betydligt mer alkohol.. Tror nog att hela helgen bestod av bara alkohol :P
Kom upp sent på fredag och efter nyckel letande så hitta vi tillslut rätt, bytte om och på med spacklet i fejjan, hetsdrack lite och beställde taxi.. Framme på Högis var det köööö, trodde vi skulle få stå i kö i flera timmar men kön gick förvånansvärt fort.
Inne där vart det lite drinkidrinki och dansa lite.. Åkte hem någon som jag inte har en aning om. Drog även med Dude* ut till vår stuga mitt i ingenstans, stackarn :P

Vakna lördag morgon och var piggare än väntat, myste lite och sen var det bara duscha o göra sig klar för party.. Tog taxi vid 14 tiden till Högis, där Dude och hans kompisar bodde.. Satt ute i solen, lyssna musik och hade det bra. Missade Plan Three och Dead by April, med det skiter man väl i.. Finns på Spotify!

Jag och Dude ville ha lite lugn o ro så vi checka in på Högfjällshotellet och smet ifrån dom andra på krogen vid 12 tiden.. Myspys!! Vaknade på söndag och mådde väl sådär va, käka lite frukost och gick ner till dom andra. Fick skjuts till våran stuga och sen raka vägen hem med X antal stopp pga några som var mindre pigga.


Har faktiskt inte en ända bild sen helgen, trök! Bjuder på några andra random ist..

Btw, Dude är fortfarande Mathias, so you know.. Tror jag kommer kalla han det här i bloggen när jag skriver. Eller Jappen kanske, eller vi får se vad det blir...

Jennie, jag, Klumpen och Mia

Lina en kväll i vintras

Jag och Max på juldagen

 




Längesen jag mådde så bra som jag gör,
glad, lycklig och snart sommar.
Sen kanske det är så att någon speciellt gör mig extra glad :P ♥


Svar: Jaa han är mysig :D

2011-05-04 // 11:47:02

Ja gott var det.. Men matchen gick åt helvete hehe. Allt bra med dig annars ? kram

2011-05-04 // 11:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback