Don't you even try and explain how it's so different when we kiss

Då var helgen över igen då, ca 6 veckor kvar till semester!! Wööhö.

Vart en mysig och skön helg, i fredags efter jobbet åkte jag o träna i vanlig ordning.. Efter det kom Mathias över, käka lite mat o drack lite öl/vin innan vi cyklade ner till Söderhielmska. Där träffa i på Klumpen o med några stycken, efter en stund klev vi över till Kalles och sen vidare till Helt enkelt.. Lyckad kväll!

På lördag vart det åka i väg o köpa nybakt bröd på morgonen medas babe styrde ihop en omellet, mysfrukost i sin vanliga ordning. Verkkigen älskar lördag/sändags frukost nu förtiden.. Efter det åkte jag och träna lite, hämtade Pernilla i Valbo och handla lite till grillen.. Jag, Pernilla o Mathias körde lite grillat o vin, även Jenny dök upp efter jobbet.. Gick vidare ner till Kalles o sen heartbreak, heartbreak seriöst.. Inte skit roligt ställe längre! Längtar till sommaren o alla uteserveringar hela kvällarna!

Igår vart det en cykeltur ner på stan, mötte upp Pernilla o Jenny.. Satt på Söderhielmska med dom två + Denice o Nina i några timmar, cykla vidare till Gävle strand o satt där o mös i solen. Myspys dag!


Är så lyklig ja ;D

Jag och Jenny igår (-:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback