Dag 5 – Vad är kärlek.

Oj! Kärlek för mig kan vara mycket, en människa, ett djur, en sak, ett minne, ett sms, ett smeknamn, ett par skor.. Jag tror jag är ganska duktig att visa kärlek. Iaf till vänner och familj. När det gäller kärlek till en kille, alltså förhållande o sånt har jag ganska svårt att visa det. Men när jag väl gör det, då gör jag det. (Jag är typisk Kräfta gällande sånt här).

Kärlek till och från mina vänner o familj är det viktigaste för mig. Utan dom skulle jag inte klara mig.

Kärlek till en partner för mig är bland det härligaste som finns.. Bli sprallig i kroppen, leende på läpparna och allt bara känns så fantastiskt bra :P Exakt som jag känner nu!

 

Enligt Svenska Akademiens ordbok betyder kärlek: "En stark känsla. Böjelse för någon med en önskan om föremålets lycka och välgång. Glädje och tillfredsställelse över att befinna sig i denna persons närhet och att göra honom eller henne till lags. Innerlig tillgivenhet".




» Nina

Hej! kul att du lämna en kommentar och skrev in din blogg...nu kan ja kika in här å läsa lite också =)

Ha D bäst

2011-05-23 // 15:11:47

Fox ati okaki aseb gaxerutamo a dojuge no apeba iwe!!

2012-10-16 // 05:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback