Dag 4 – Min bästa vän.

Jag har inte en bästa vän.. Jag har två!

 

Jennifer, även kallad Klumpen är en av mina bästa vänner. Vi har känt varandra i massa år, sen vi gick i 3an/4an och redan då var vi med varandra mycket, gjorde mycket bus.. Men inte så elakt bus utan med ”ungdomsbus”. Fyfan vad vi garavar nu när vi pratar om det. Hursom. När jag bytte skola tappade jag kontakten helt med Jennifer men förra sommaren så skickade jag ett sms till henne ”Ska vi åka tills sthlm över helgen?” Självklart banga inte hon utan vi drog iväg, hade en riktigt rolig helg. Och efter det bara fortsatta det... Riktigt glad att jag fick med mig henne den helgen.

Vi är väldigt lika men samtidigt olika, med hjälp av henne har jag kommit ur många gropar både i kärlekslivet, jobbet, privat.. I stort sätt allt. En vän som är mer värt än guld, alltid finns hon där och utan dig skulle jag ha det svårt! Tack för att du är du

 

Min andra bästa vän, det är min mamma! Det finns ingen på denna planet som vet så mycket om mig och kan läsa mig så bra. Det går inte att dölja något från henne, vilket är otroligt skönt. Min mamma är min förebild, det hon gör och åstadkommit i hennes liv är så jävla coolt.. När ingen annan trott på henne har hon bara gasat på och visat ”Allt går bara man vill” Utan dig skulle jag inte klara mig, du är det finaste jag har (Fast jag då o då är dålig på att visa det)! Jag älskar dig ♥

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback