Dag 3 – Min familj

Jag har två familjer, skulle man kunna säga. När jag var 1-2 år flyttade min mamma och pappa isär.

 

Pappa träffade Anneli, som hade barn sen innan, Markus som är ett år äldre än mig. Jag och Markus har alltså växt upp med varandra, sen vi var 2-3(?) år och därför ser jag honom som min bror, även fast vi inte är samma kött och blod. Sen har vi mina älskade två små, halv syskon på pappas sida.. Moa och Martin. Moa är 18 och Martin är 16. Pappa och co bor i Furuvik, i samma hus som dom bodde när jag föddes.

 

Mamma träffade Charlie, mina små bröders pappa. Familjen på mammas sida har flyttat runt lite, vi har bott i Bomhus, Furuvik och ”Villstan”. Nu bor mamma ute i Furuvik. Eddi är lika gamla som Moa, 18 år och Thim är lika gammal som Martin 16. Mamma gifte dig med Jörgen 01-01-10 i Thailand på stranden, helt fantastiskt fint! Det är mamma och Jörgen som får vi att tro på att äkta kärlek finns, så härligt att se!

 

Jag har all ”äldre” släkt kvar också, Mormor & Morfar, Farmor & Farfar och till o med mammas Farmor lever. Jag har inga kusiner eller så, har väl två tremänningar tror jag.

 

Markus, Martin och Moa!

Bröllopet i Thailand!

Döligt rund i fejjan jag var där :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback