Dag 2 – Min första kärlek.

Jadu, min första kärlek måste vara mitt andra ”seriösa” förhållande.. Det var sommaren mellan 9an och 1an, storebror hade gått ett år på crossgymnasiet i Tibro och hade tagit hem en kompis ifrån skolan under ”cityfesten” här i Gävle.. Hängde och umgicks en del under dom dagarna, jag och Max fortsatte hålla kontakten efter han hade åkt hem till Enköping igen. Efter några veckor åkte jag och Amanda ner till Tibro där dom gick i skolan, festade och hade grymt kul och på den vägen är det. Vi var väl tillsammans i ca 1 ½ år, var för det mesta upp över öronen kär och gjorde mycket tillsammans. Flängde runt i Sverige varje helg då han tävlade cross. Varje vecka samma sak, lämnade Gävle på torsdagar, tåg till Tibro, crossbuss någonstans i Sverige, tåg till Gävle på söndag/måndag. Anledningen till att det tog slut är väl det vanliga.. Tog varandra förgivet och vi vart äldre o andra saker var kanske lite mer ”intressant”.

 

Jag och Max har vart väldigt bra vänner ända sen det tog slut, dock träffas vi inte ofta då han tävlar och bor utomlands ganska mycket. Men vi hörs av på facebook och sms då o då, roligt att se hans framgångar med crossen i Sverige, England och USA.

 

Balen i 3an, då min nya pojkvän var bortrest

fick Maxie följa med ist (:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback