Dag 11 – Mina syskon.

Har många syskon ja.. Börjar med äldsta.

 

Markus Lövgren – Är barn till Anneli som är tillsammans med min pappa. Han är född 88, kör cross, har köpt en lägenhet på söder i Gävle. Mycket ute och flänger med vänner eller med tjejen.


 

 

Moa Sjögren – Min halvsyster på pappas sida, hon är nyss (januari) fyllda 18, tycker om att åka runt i Sverige o kolla på cross. Går på Thoréns Business School och läser nå handels liknande. Körkort tog hon bara någon dag efter födelsedagen och nu glider hon runt i en Audi S1(?)


 

 

Eddi Bodin – Min halvbror på mammas sida. Är 18 år och går bygg på Polhem. Eddi är ute och flänger mycket med vänner och sen är han en dataspelsnörd :P Det var han jag drog med mig på sista minuten partyvecka i Turkier förr förra sommaren.


 

 

Thim Bodin – Är 16 år och min halvbror på mammas sida. Thim går i 9an på Friskolan i Skutskär och ska bli advokat säger han.. Blir väl SP och Borgis efter sommaren. Han är också en dataspelsnörd :P


 

Martin Sjögren – Min halvbror på pappas sida. Är 16 år och går i parareellklass med Thim. Martin spelar mycket innebandy och är riktigt duktig på det, annars är han nog med ute och flänger med vänner.


 

Det finns ingen finare tjej eller bättre killar i denna värld än mina syskon,

underbara älskade (:



svar: dagens blogg är uppe nu:)

2011-05-29 // 20:37:30

Hejsan..

Läste att du är halv bror med en "Thim Bodin" i Gävle trakten..

Om det är han som bor (eller har hand om telefonnummet) på Majorsgatan. Kan du hälsa han att sluta skicka SMS till en hemtelefon med diverse fula ord, han vet nog om du frågar.



(man kan hitta mycket på google)

2011-09-29 // 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback