Dag 10 – Min tro.

Min tro, angående vad? Gud eller vaddå?! Nej, jag tror inte på gud.. Men jag tror på ett liv efter döden. En själ, den jag är kan helt omöjligt bara försvinna bort i intet. Klart man tar vägen någonstans! Vad, hur och vart har jag inte den blekaste om men ändå..

Min tro angående äkta kärlek har aldrig existerat någon gång.. Det har inte funnits någon gång. Men det som får mig att tveka på min egen tro är som sagt mamma och Jörgen. Det är nå helt otroligt! Så på något sätt tror jag ändå kanske lite att äkta kärlek verkligen finns.

Min tro över att folk förändras är stark.. Att säga kunna säga att ”den personen är si o så, för så var den förut”, ”en gång otrogen alltid otrogen”, ”så tyckte du inte om det förut” mm är det värsta som finns.. Alla kan förändras! PUNKT

 

Har en tro om mycket mera men det skiter man väl i...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback