Dag 1 – Presentera mig själv

Jag heter Mimi Christina Gulli Bodin Sjögren (kärt barn har många namn), mellannamnen är från mormor och farmor. Jag är född 89, bor i Gävle där jag är född och uppväxt. Har totalt flyttat 10(?) gånger i mitt liv. Juli förra året köpte jag min första egna bostad, ett radhus på tre våningar och ca 30 kvadrat på varje våning. Trivs helt underbart, kan vara det bästa jag gjort i mitt liv.

 

Jag gick i skolan på Tranmur i Bomhus, Ytterharnäs skola, Solängen, Älvboda friskola och Borgis. I gymnasiet gick jag handels programmet. Efter studenten så började jag jobba på EURO EXPO med uppdatering, efter det började jag jobba som marknadskoordnatior och nu sen ca ett halvår tillbaka arbetar jag som säljare för Sverige.

 

På fritiden så göra jag väl inte egentligen så mycket speciellt, slutade med innebandyn i vintras efter ca 14 år. För två månader sen skaffade jag en personlig tränare som jag kört med i två månader nu, ca 1 gång / veckan träffar jag henne. Tränar/gymmar i storsätt varje dag efter jobbet, umgås mycket med vänner, gått och blivit med förhållande har jag också efter två-tre år som singel, vilket var välbehövliga år. Men nu är jag kär, som f*n :p hehe. Härligt!

 

Det var väl de.. Finns hur mycket ”småprat” som helst att skriva men det orkar man väl inte!

 


 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback