Mer Saade åt folket!

Dra mig baklänges, hur snygg får man egentligen bli?! :-P Ser grymt bra ut, kan sjunga och dansa.. Snacka om grym kille! Helt rätt att han vann Melodifestivalen, helt otroligt att svenska folket lyckades för första gången på mångra år rösta fram en bra låt till Eurovision.
Var btw på Melodifestivalen, grymt roligt! Hade en så jääävla kväll, helt slut idag.. Kändes faktiskt väldigt skönt att fjärran inte öppna förrän kl 12 idag så slapp jag ha ångest över att jag inte tog mig upp ur sängen för att simma imorse.. Tycker dock att jag var grymt duktig som släpade med min förstörda kropp på en PW igår.. I dag blir det vila och imorgon sim på morgonen och sen lite gym efter jobbet.


My body wants you boy! (-;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback