With my arms out wide, I open my eyes and now I wanna see

Så var det onsdag, men mer som en torsdag.. Händer inte så mycket, tränar på i vanlig ordning, jobbar, hänger med babe.. Finns liksom ingen tid på vardagarna längre, träningen tar ju liksom upp ca 2 timmar varje dag efter jobbet. Hade PT träning i måndags, fick ett 3 dagars program jag ska köra två gånger nu tills vi träffas nästa gång.. Och jävlaranamma vilket träningsverk jag har idag, baksida axlar, skuldror och ner längs sidorna på ryggen, även lite lätt i armarna.. Skönt!!

 

Igår medans jag var på gymmet så var Mathias och plaska lite med jetski'n och när han var nöjd så vart det en cykeltur, köpte sallad och satte oss i Boulongern (stavning?!) och käka innan vi cyklade hem. Mathias är så nöjd över sin cykel, hahah.. Och nya styret+handtag kom igår det med så nu är den komplett. Så rolig han ;D

 

Idag blir det tvätta, träna och antagligen en sväng till Sandviken för att hälsa på familjen Lundqvist som har fått tillökning av Milo, så söööt! Efter det blir det väl hem, duscha, fixa nå mat och tvätta lite till.. Vi får se hur det blir!

 

 

Midsommar snart också, så vad göra man då? Jag har ingenting att ha på mig heller. Blir inge midsommar med Hanna iaf, som dom senaste åren.. Men just nu lutar det väl mot något myspys på dagen och sen till Eskön på party hos grabbarna Claesson.. Vi får se. På torsdag iaf efter jag fått nya naglar ska vi cykla ut till Furuvik (om vädret är ok) och äta havskräftor hos mamma och Jörgen. Mumsigt, hinner dock inte träna men får köra ett redigt pass på fredag ist!

 

 

Två bilder på mig och Hanna sen förra året (:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback