Tips till den 13 juli

.. Då jag fyller år! Kära familjemedlemer, släkt, pojkvän och vänner (även dom jag inte känner) det finns en sak jag önskar mig i födelsedags present, glöm ALLT annat jag har sagt att jag vill ha!!



Visst är det fiiiint!? Helt sjukt vackert, och jätte bra storlek! Näädå! Jag är så sjukt nöjd över mitt underbara radhus (tänk att det var ett år sen i tisdags jag skrev kontraktet) så det är inte sant men det är väl klart att man ibland drömmer sig bort om att bo i ett hus med stora fönster ut mot vattnet.. Inte sant!? Men någon gång, inte allt för långt fram hoppas jag att något liknande ska bli mitt/vårt (-; Öppen visning idag, kanske ska åka och kolla för att drömmas sig bort lite och för att få en sporrning till att kämpa och sträva hårdare efter något ;P


önska kostar ju inget

2011-06-17 // 15:16:54

Det där huset var ju underbart fint vi kollade på det som sommarstuga men hoppade, lite för dyrt.

2011-06-17 // 19:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback