There's a fire starting in my heart

En dag kvaaar och solen är fortfarande kvar, men ska väl bli regn imorgon har jag hört?! Fatta man jue.

Igår så hade jag hela kvällen efter jobbet ledig från träning, jätte skönt faktiskt att jag avklarade det på morgonen ist. Så igår efter jobbet åkte jag hem, bytte om lite snabbt och plockade upp Lina & Amanda för att åka ut till Brämmen.. Låg där och myste o bada lite, Mathias och några åkte jetski där ute så träffade på han en snabbis också (: När vi kom hem vart det dusch och piffa till sig lite innan vi åkte ner till Söderhielmska och tog ett glas.. Efter två glas cyklade jag hem och kröp ner bredvid älskligen som låg och sussa så sött ;D

Planer för dagen är noll.. Eller, funderar på att skolka från träningen och passa på att vara i solen lite grann innan den försvinner.. Nästa vecka börjar ju semestern så kommer kunna spendera mycket mer tid på gymmet utan att känna sig "stressad".
Hade hoppats att få umgås lite med babe i solen, bada och mysa eftersom vi inte hann ses något igår nästan men han ska ut och glida båt, lill-stekar'n då ;P Så blir väl att jag får bada och mysa med Amanda och co ist... Men det är ju mysigt de med (;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback