Thank you for the morning walks on the sweet sunset and for the hot night moments

Wöööhö, fredag imorgon!! Träningen igår gick bra, var så fruktansvärt trött innan jag kom dit men väl där så piggna jag till. Var så jäävla varmt på gymmet igår, alla fönster var öppna men ändå kunde man inte andas för att det var så kvavt. Vart svettig som en tok, men skönt att man inte var ensam om det.. Alla såg ut att svettas ihjäl :P

Vart klar på gymmet lagom till babe vart klar med jetski'n.. Möttes upp hemma hos mig, käkade lite, myste lite och gick o la oss.. Den vanliga "vardagsrutinen", Hahaha! Nästa varje kväll avslutas på samma sätt, men det gör inget för jag älskar't!


Idag blir det stan efter jobbet, tänkte köpa lite sommarkläder.. VÄLBEHÖVLIGT! Och inte klagar jag att skatten rammla in samma dag som jag planerad en shoppingdag.. Wööhö! Nädå, den ska sparas (nästan hela) så jag kan roa mig massor på semestern.. Typ 15 ½ arbetsdagar kvar! wöhö. Så kul att jag och babe har semester samma veckor, massa mys och äventyr. Sen tror jag Klumpen också har samma veckor, men man vet ju aldrig med henne o hennes planering ;P


Ha en underbar dag i solen snyggingar (;





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback