SKA DET VA SÅ SVÅRT?

Igår kväll åkte jag och Mathias lite spontant till Ludvika för att köpa en cykel till han.. Drygt att skjutsa varje gång vi ska cykla ner på stan eller nått. Han köpte en Nirve skull cruiser- Skit cool! Och nu vill jag också ha en, NU vill jag ha den. Tyvärr verkar det inte finnas fler Cruiser cyklar med den framgaffel'n och någon annan gaffel vill jag inte ha, vill ha den snygga!

Funderade på att köpa lika och "måla" om, kollade med morfar om han kunde göra det.. Han lackerar ju bilar och målar massa små/stora detaljer men tydligen skulle det vara för mycket jobb för en sån liten grej /= Och nu vet jag inte vad jag ska gööööra.. Vill ha, NUUU!

Babe ska väl ha annat styre o plocka bort skärmarna men jag

vill ha den exakt som den är men i annan färg och kanske något litet motiv..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback