Mitt hjärta i din hand, har jag tappat bort mitt språk det fastnar i ditt hår

9 arbetsdagar kvar sen är det semester!! Gud så skönt.. Bara vädret blir bra!

Helgen har vart toppen, i fredags vart det ju sommarfest med jobbet.. Riktigt roligt hade jag, snacka om en toppen kväll! Härliga EE-gäng... Var på Lam's Terass och sen Helt enkelt, några vek av innan och några efter. Babe kom och höll oss sällskap sista timmen också, mycket trevligt tyckte jag! Rammlade in hemma små fulla och lyckliga vid 03 tiden..

Lördagmorgon så mådde man väl som man förtjäna, tror Mathias var mer bakis än mig vilket inte händer ofta :P Gjorde i ordning en liten omelett och kollade på en film, somnade om en timme på soffan och sen slängde vi oss i duschen. Åkte ut mot Forsbacka vid 16.30, käkade middag (grillbuffé), drack lite vin/öl och sen åkte vi hem med bussen, inte igår man åkte buss precis. Sen handla vi lite godis och remlösa innan vi gick hem och myste ner i soffan.. Sånt tråkigt väder hela helgen att man inte vart sugen på något alls ju..

I söndags vart det riktigt mysfrukost, älskar att vakna på helgerna och ligga o mysa en stund innan man gör iordning en riktigt god frukost och myser lite till innan det är dags att ta tag i dagen.. EFter frukosten så vart det ut till Furuvik, fira Anneli som fyllde år.. Lite god mat och fika med släkten är aldrig fel! Efter det åkte jag till nästa kalas, firade morfar.. Fikade lite till och sen vart det bums hem till babe, kollade fram en resa och nu har vi bestämt oss.. Bokar idag på lunchen, underbart! Kommer få fira födelsedagen på bästa tänkbara sätt iaf! :D

En del av härliga EE

Mysfrukost

Mys-söndag

Buss-Matte tyckte det var så kul att få åka buss igen (-;

Älskar dig ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback