Kärlek är det ända som blir större när man slösar det

Tänkte strunta i detta inlägg men ääh, det är värt en chans..

Så länge du kommenterar anonymt tänker jag inte lägga någon större tankekraft eller energi på dig.. Du förstår väl att man inte tar det vidare seriöst när du sitter och kommenterar anonymt på en sketen blogg som det är helt chokerande att den ens har läsare?! Dina kommentare kommer inte finnas publicerad och detta är första o sista gången jag ger dig uppmärksamhet. Ingen är väl guds barn, men man kan inte leva i det förflutna.. Han gör mig lycklig, och tror inte heller att han skulle kunna göra mig så lycklig som jag är om inte han själv var glad och lycklig med mig.
Såå, jag ber dig att så länge du är anonym och inte vågar stå för det du skriver så ber jag dig att sluta kommentera. Tack så mycket!

Alla förändras.


Du gör mig lycklig snygging (-;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback