It's you and me against the world, that's what you said

Onsdag lunch nu = 2 ½ dag kvar till FYRA veckor semester!! Wööhö. Hur sjukt skönt sak inte det bli då. Dock så ska väl solen hinna försvinna tills dess, hahaha. Ääh, klagar inte.. Får garanterat sol i Turkland iaf! Redan söndag/måndag någonting ska det kännas av att semestern är här, jag och babe drar antagligen ner til Gbg och Liseberg mm skoj.. Gillas!

Dagarna som vart då?! Köttat på ordentligt på gymmet denna vecka.. Gym Måndag, Gym tisdag + löpning, gym imorse med PT (HELT SJÄLVA SLUT är jag just nu). Blir inge mer träning idag, ska ut till Brämmen med Lina och mysa, så längesen vi gjorde något nu att det nästa är pinsamt!

Mer som hänt då?! Lill-familjet var och handla igår.. Haha! Jag och Mathias fyllde frysen med massa "bra att ha", slipper man små handla varje gång man ska laga mat ;P Mer som hänt?! Fick träffa Milo också, vilken sötfis!! naaw.

Aja, snart helg hörrni och semester!!

Bjuder på två svettbilder, en från efter jag hade sprungit igår och en från gymmet idag.. Tycker verkligen att dom borde skaffa en AC på gymmet, helt sjukt varmt och inte faan hjälper det med lite fönster öppna.. Galet! Men skönt att alla är lika svettiga iaf, lätt pinsamt annars ;P

Inte skit snygg på bilderna, men bjuder jag på!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback