If you ever really cared about me, tell the truth, give it up

Vilken härlig helg dåå! I fredags efter jobbet åkte jag ner på stan en stund, kollade lite och hoppa omkring.. Efter det åkte jag till M's garage, snackade lite skit innan jag åkte hem duscha o så för att träffa Klumpen. Cyklade ner på stan och vi möttes upp på Söderhielmska.. Vart jag, Klumpen o Max.. Mathias joinade också efter en stund. Avslutade kvällen på Kalles innan vi åkte hem vid ca 1.

På lördag ringde klockan typ 7.. Åkte från mig vid 8 mot Sthlm. Efter en någon timme sådär var vi framme vid Lidingö bro'n där dom skulle köra. Var en flopp tydligen.. Har aldrig vart på nå jetski grej förut så jag har egentligen ingen aning men det verkade inte vara någon som pratade positivt om det. Babe körde några svängar innan vi packade ihop och åkte hem vid 16-17 tiden.. När vi kom hem åkte vi och handla o åkte ut till Piren i Furuvik för lite mys-picknick.. Så mysigt! Efter lite sömn och ute en heldag var vi trött och bestämde oss för att inte gå ut på kvällen utan var hemma o myste ist.

I går gjorde vi ingenting! haaha, usch ångest! Vi vaknade, cyklade till Willy's, hem till mig, mysfrukost på altanen och sen kollade vi på 3 filmer.. Hahaha! Vid typ 19 får vi för oss att Mathias behöver en cykel så smsade på en cykel i Ludvika som vi åkte o köte (läs tidigare inlägg). Var hemma runt 23, skruva lite med cykel'n och så innan sängen.


Helt perfekt och skön helg :D Underbart.

Fredags på Söderhielmska..

(Hur skulle det va om jag försökte vara normal på något kort då?!)

Såhär kul hade vi när vi kom hem i fredagskväll/natt,

hahaha.. Skratta som fan och sluta med blåmärke!

Min älskling med sin älskling ;P

Två bilder från picknicken

Mysfrukost på altanen under markisen

med regn och åska.



» Ida

Okej hur långt söder om gävle? :) jag bor själv mellan gävle och falun hehe.

i torsåker heter den lilla by jag bor i haha :p



Ja det är mysigt! :) nä förstår om du inte vill ha kor. det är verkligen ett heltidsjobb :p

2011-06-13 // 16:47:59
» Ida

hahahaha ja du ser, duktig jag är på att läsa ;D



jag har en häst. svärmor har tre hästar och en åsna :)



Det är väl sammanlagt ca 400 kor som vi har här hehe.. så det är en hel del

2011-06-13 // 16:58:03
» Maria

Hur hittar man till piren i furuvik? Bor i gävle, men hittar inte så bra i furuviks-området ;)

2011-06-13 // 18:27:58
» Mimi

Maria! Man åker förbi Harnäsbadet och över "viadukten" efter den tar du första vänster (där lastbilarna kör in på stora), kör rakt fram i fyrkorsningen och in under bron sen vänster och sen följer du bara vägen och håller till höger (:

2011-06-13 // 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback