I love it when he calls me baby

Det där med träning.. Hela tiden ska man gå med ångest och hålla på, att man aldrig liksom är nöjd. Funderar starkt på att köra en månad med en lättare diet och riktig jävla hårdträning, sätta träningen helt o hållet i första hand.. I början såg man resultat så fort men nu känns det som att det sjukt jävla segt, jag har inte tålamod till sånt då blir det lätt att jag tappar stinget... Måste få tillbaka motivationen och det får jag genom att se reslutat!

Någon som har nå bra tips på en lättare diet och snabba men "normala" resultat?


Jag är 160 på längden hehe. Men även om jag itne väger så mycket så känner jag mej ändå inte smal för att jag är så otränad.. Så lär väll sätta fart ordentlgit med den biten.. :) Är ju inte kilorna som är viktiga, men jag förstår dej att det ger lite extra pepp att komma under 60 om du har det som mål. Själv har jag aldrig vägt över 60 men började må sjukt dåligt när jag låg på typ 59,5. Har alltid haft normalvikt på runt 57kg. Men så hamnar man i sambofällan, haha, den där jäkla boven i dramat alltså :P



Jag började äta koffeintabletter för att bli piggare och tror ärligt talat att dom tar bort mycket aptit för jag känner knappt av hunger när jag tar dom.

2011-06-15 // 15:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback