I know I can't ever let you go


Grym!


Jaaaahap, självklart så regnar det när man ska helg och vara ledig.. Men fick lite sol igår iaf! Igår var det jobb som vanligt sen snabbt hem för att möte upp Dude (;P) cyklade ner till Ticket och kollade resor.. Fanns några alternativ med det vi var ute efter, men sen är ju frågan om vart man vill åka och hur mycket man är villig att lägga ut på en vecka utomlands... Vill helst åka till ett ställe där ingen av oss ha vart förut men jag har ju fasiken vart på så många ställen och där inte jag har vart har ju Mathias vart, bra där! Hursom, på söndag ska vi bestämma oss och boka.. LÄNGTAR IHJÄL efter lite sol, bad och massa mys!
Efter Ticket vart det en sväng på stan och sen cyklade jag hem för att åka o träna medans babe cyklade och runt och visa upp cykeln ;P hehe, Lill-Nörden min ;D Körde på en sväng på gymmet innan jag åkte hem o gjorde mig ordning, cyklade ner för att käka lite mat med Nörden på O'learys... Mumsigt! Efter det cykla vi hem och kolladepå Jönsson Ligan - Svarta diamanten, hahaha.. Så jävla rolig, jag dör! "Nätt och fint", "Säg goddag då"

Ikväll blir det hem och svira om lite snabbt + en dusch innan jag beger mig till Max för en fördrink innan vi träffas upp på Lam's Terrass allihopa.. Är dags för sommarfest med EE idag (jobbet), ett riktigt härligt gäng blir vi.. Dock saknas några, dels Linnéa som igår kl 23 ploppade ut en liten grabb.. STORT GRATTIS!! Längtar tills jag får träffa han :D

Ha en härlig kväll!

EE's julkort 2009




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback