Genomskinlig grå blir jag utan dina andetag

Carolina Wallin Pérez - utan dina andetag, första gången jag hörde den idag.. Underbar låt!


Så var det fredag igen, så gött! Igår vart det Valbo och shopping med syrr, hittade ganska mycket faktiskt.. Men mer behövs alltid! Efter det gick jag och Mathias ner på Cheers för lite god mat.. Satt där i någon timme innan vi cyklad hem igen (:
Idag blir det systemet och stan en snabbis, vid 19 ska jag träffa Klumpen för ett glas eller två.. Snacka lite skit, vi har massor att ta igen! Ser fram emot..
Imorgon var väl tanken att jag ska följa med Mathias till Stockholm på någon tävling, verkar som det blir ändrade planer för mig.. Men då kan jag ist följa med och kolla på småbrödernas skolavslutning, dags att sluta i grundskolan! Efter det så blir det kanske middag i Furuvik med pappas sida + familjerna från Uppsala, vet inte om det går att boka en till plats?! Aja, återstår att se.. Ska iaf tillbringa hela dagen ute, helst skullt jag vilja att det var så varmt att man kunde ligga på stranden :P Men vi får se!


Ha en underbar helg i solen, för det ska jag!

Sangria på stranden i Magaluf..

Kan nog bli ett glas av det idag (-;




» Ida

Hehe oh tack! Vad kul att höra! Ja, drömliv och drömliv. Eller ja det är väl det egentligen ;D

Egen häst och sen har vi väldigt många kor på gården :) Bor mitt ute i ingenstans! haha. Såg att du vart i Valbo. Vart bor du då? :)

2011-06-10 // 23:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback