För att möta den vackraste mänska jag nånsin mött

Nu sitter jag här igen med min äckliga gröt... Nädå. Den är väl okey, lite less på den bara. Vart sim imorse mes syrr, skönt men jävligt kallt i poolen.

I Måndags efter jobbet åkte jag ner och köpte en ny bikin, så jävla snygg. En Warp från Stadium, 300:-.. som hittat! Efter det vart det gymmer och kötta på lite, åkte o handlade och styrde hop lite mat tills Mathias slutade.. Vart mat och mys innan sängen.

Igår var det jobb som vanligt, efter det hem o duscha mötte upp babe för att åka ut till mamma och käka lite middag. Hon har ju fyllt år så vi fira henne lite, efter det vart det ut till Valbo o cäga hejdå till Pernie, sen hann jag träffa Jonte på en rök innan jag mötte upp Mathias hemma igen. Efter det vart det Cougar och sängen.

Idag blir det stressigt... Åker ju vid 4 i natt, inte tvättat eller packat. Men skönt att jag slutar 15, har ganska mycke tid på mig. Sen får vi se om jag hinne så mycket mer.. Hinner väl knappt umgås med babe något för han skulle ut o äta med jobbet o så. Kommer sakna ihjäl mig efter honom :P hehe. Skönt att det inte blir en hel vecka iaf.. Men vi har inte vart ifrån varandra så här länge sen i slutet på januari, hahaha. Helt stört ju ;P Men jag vill inte vara ifrån han, suger kamel pung att inta han kunde följa med. Men men, ska bli skönt med lite semester.. Sol, värme och bad!

 

Mammas present (-:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback