För 8005 dagar sen hände det något stort och underbart...

.. Jag föddes! Wööhö. Vilket betyder att det är en månad tills jag fyller år igen, 22 år! Damn. Man börjar sakta men säkert komma upp i åren.. Men skiter man väl i! Kan bli äldre några år till men sen vid 25-17 får det gärna stanna.

Längtar väl inte till födelsedagen utan mest till att jag förhoppningsvis den dagen ligger på stranden med sand mellan tårna och stakande sol med babe i något varmt land.. Wöhö.

Om någon ska köpa något så önskar jag mig typ
Pengar
Pengar
Pengar
Nya ljusa converse
Kläder (?)
Ett halsband, som liksom betyder något och kan ha det varje dag.
En silver ring kanske..

Helst pengar! Så jag kan resa, fixa altanen och sånt där!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback