When a girl thinks about her future with her boyfriend, it's normal. But when a boy thinks about his future with his girlfriend, he's serious.

Vilken härlig helg.. Började sådär men slutade på topp :p
Har ju legat hemma och vart sjuk torsdag-fredag, satt väl igång i onsdags så har knaprat ipren sen dess.
Hursom, mådde helt ok på fredag men hade haft feber på natten så bestämde mig för att vara hemma även fredag,
så den dagen spenderades i soffan och i sängen, på kväll vart det tacos och idol med babe.. hehe. Ovanligt va?

På lördag så slog jag upp ögonen tidigt första gången, utvilad till tusen och inge feber eller förkyld, NICE!
Åkte ner på stan vid 10 tiden, gjorde lite ögonbryn och kollade i lite affärer.. Skulle ju med Mathias på hans
julfest och hade inget att ha på mig, men tyvärr hade inte heller affärerna något jag kunde ha på mig :P
Efter ett tag åkte vi hem till Malin (Mathias syster) som fyllde år, fikade lite och pratade lite goja.
Sen gick vi hem, tog det lugnt ett tag, myste lite innan hela "iordning görat" började..

Tog taxi till Maxin vid 19 och kö i var det ;P Var lite "prisutdelning", uppträdande, god mat och roligt folk.
Hehe, babe var nog lite nervös innan över att jag skulle träffa jobbkompisarna ;P "Du får var beredd på
massa frågor" fick jag höra några gånger under dagen.. Haha, sötskit.
Hade en riktigt rolig kväll, skrattade och träffade massa nya människor! Vid 1 tiden så bestämde vi oss
för att gå ner på Heartbreak och dansa lite, så var inne där i 40-50 min kanske och dom spenderades på
dansgolvet, länge sen jag dansa av mig så var väl behövligt ;P hehe. Mycket trevligt.

Söndagen vart det inte många knop, sängen - soffan - mamma & mat - hem - sängen.. Hehe.
Skööönt sörru ;P



Babe kan sin plats på våra bakisdagar ;P



Lät som en riktigt härlig helg , klart karln ska vara i köket hihi ;)



Sv: tack så mycket söta! Ja men precis när jag tänkte börja sa jag 23kg (fast det är ju helt jäkla omöjligt tänkte jag såklart) men nu är det bara ca 2kg ifrån så tydligen går det men jag har tänkt börjat träna sen nu till våren så då kommer väl jag också gå upp säkert :P

2011-12-12 // 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback