Redy for love

Rökningen går bra än så längre, tredje rökfria dagen går jag in på idag.. Igår var en jobbig dag, men det gick. Faktiskt ganska förvånad över att det går så lätt?! Kanske blir värre längre fram!?

Har länge vart sugen att hoppa upp på hästryggen igen.. Har ju ridit från att jag var 6-7 år framt tills 9an/gymnasiet. Har sen dess haft uppehåll och bara ridit någon gång. Saknar det verkligen! Dock har jag ingen lust alls att sätta mig på ridskola.. Att bli medryttare 1-2 ggr / veckan skulle vara perfekt, få mysa i stallet, komma ut och rida lite.. Satt nyss o kollade lite på blocket om någon söker medryttare. Tyvärr så vill ju alla/dom flesta att man ska vara rutinerad innom dressyr, hoppning eller något.. Tråkigt nog är man ju inte det utan hållt på med både dressyr o hoppning, inte haft något "special ämne" men älskar både och. Sen är man ju riktigt ringrostig med tanke på att det var några år sen man satt på en hästrygg. Men fy fasiken vad kul det skulle vara att få hoppa upp igen!


Jaa, det är mycket man vill göra här i livet.. Undra vad man hunnit med och inte när man rammlat av pinnen.




tack haha, ändå hade ujag ett löshår med clips som inte ens var i rätt färg ;) men de syndes tack å lov inte så mycket.



jag vill oxå börja rida igen, ja sådär 1-2 ggr i veckan. Åk runt å kolla lite i olika stall eller hör med bekanta som har häst. Oftast så man hittar medryttarhåstarna :)

2011-04-11 // 08:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback