Infect me with your love and fill me with your poison

Tror alla mina kommande inlägg kommer ha rubrik från låten i tidigare inlägg.. Älskar den!


Jaaha.. Hemma från Sälen igen, hade en jätte trevlig helg! Massa mys, öl och god mat.. Vart totalt 4 åk i backen, råkade fastna i toppstugan varje dag.. Inte mig emot! Få sitta upp i solen med en öl och bara mysa med den/dom man tycker om.. Sämre har man ju haft det om man säger så :-P Lycklig o glad hela helgen, underbart! Fortfarande lycklig och glad, fantastikt skönt!

På måndagen vart det även årets första dopp.. Vart på klappis i Furuvik, 11 grader varmt så betydligt varmare än förra årets första.. Inte mig emot!

Tack o hej leverpaaaaastej.


Toppstugan

Första doppet

På afterski.. Jag och Mathias (aka Dude eller "70/30") (;



» sarah

fin blogg :)

2011-04-28 // 16:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback