If I had you, life would be a party, it'd be ecstasy.

Ännu en helg har gått.. I fredags var jag nykter, bubblade tunna med Jennifer och skjutsa runt på folk. Kom hem vid 4 tiden kanske?! Hände inte mycket mer..

Lörsdagen slog vi upp ögonen vid 9 tiden, vilket betyder att det var ca 4 timmars sömn.. Var ganska pigga, gjorde frukost o myste ute i solen. När jag vart lämnad ensam så vart det att göra sig ordning o åk in till stan för att möte Lina, gick på stan o shoppa presenter åt lillebror som fyller 18 idag. Hem till mig, dog en stund på soffan till en film o sen grilla vi.. Fick sällskap av Ida lite senare, drack lite vin innan vi gick ner till O'learys o tog en öl. Även Robin kom och umgicks med oss en stund.. Gick hem vid 01.30, mötte upp dude utanför Heartbreak o vandra hemmåt.

Söndagen skulle det sova uuut, gick väl sådär?! Traska hem vid 12 tiden i väntan på att mamma skulle komma förbi, slocknade på soffan o vakna när hon kancka på dörren. Hängde lite o kollade på film med Robin innan det var dags för söndagsmys with the dude. Åkte o köpte sushi, kinamat o ramlösa.. Slog på Perinomal Activity 2 och slog av den efter 40 (?) min, den var tydligen kass :P Slog på filmen Trassel ist och jag somnade som en stock, blir väckt när filmen är slut o kryper ner i sängen direkt.. Skönt!

Idag ska lillebror firas, 18 bast! Woooho. Tänk att båda mina äldsta små syskon är 18, jag börjar faan bli gammal! :S

Lillebor i Thailand förra vintern



härlig blogg:)

2011-04-12 // 21:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback